Ulumil Salı günü sünnet olduk bugün doktora götürdüm dikişleri kaynamadan düşmüş krem sürdü pansuman yapıp kapattı Çarşamba günü gel hiç elleme dedi başına gelen varmı sunnet dikişi tutmayan nasil bir yol izlediler sizde tekrar dikiş attilarmi?