Merhabalar, kızım 1 hafta sonra 20 aylık olacak ve ben birşeylerin yolunda gitmediğini düşünüyorum, sanki iletişim kuramıyor gibiyiz yani söylediklerimi anlıyor aslında ama karşılık vermiyor gibi, bazen su getirir misin derim getirir vs ama genel anlamda mesela yemek nasıl olmuş güzel mi derim hiç tepki vermez yada elin mi acıdı canın mı yandı vs derim duymuyor gibi davranır aslında ben daha küçük olduğunu düşünüp üstünde durmuyordum ama Instagramda gördüğüm daha küçük bebekler iletişim kurabiliyor gibi sorulan sorulara konuşamasa bile tepki veriyor. Yaklaşık 5 6 kelimesi var onlarıda çok sık kullanmaz, ekran konusunda sadece altını değiştirirken yada tırnak keserken burnunu temizlerken vs izliyor günde yarım saati geçmiyordur, amacım kıyas değil sadece bir aksilik olup olmadığını anlayamıyorum 20 aylık bebekten çok mu şey bekliyorum yoksa daha fazla kelimesi olmalı ve daha sağlıklı bir iletişimimiz olmalı mı nasıl bir aksiyon alabilirim şimdiden teşekkürler