Gulra Bebeğim 2.5 aylık dışarı felaket sıcak ev bile suan 29.5 derece ince atlet onun üstünede sıfıt kol zıbın giydirdim ayağındada çorap var üşütcem diye korkuyorum siz nasıl giydiriyorsunuz
Zynpysfasf Gulra 5 buçuk aylık oğlum var sadece sıfır kollu zıbınlı gece yatarken de aynı şekilde sizde bence sadece sıfır kollu zıbın giydirin havalar çok sıcak evlerde aynı şekilde 40 günlük bebeği olan arkadaşım var sadece zıbınla
kirmizibalikgolde Gulra kız ne çorabı Allah aşkına . 30 derece diyorsunuz . Sadece askılı zibin var o kadar .
Birberenannesi Gulra kızım 28 günlük bizim ev de 29 30 derece geceleri bile sadece kolsuz zıbın bide çorap giydiriyorum. Çorabı da gazı olmasın diye giydiriyorum yoksa onu da giydirmicem
Adoskom Gulra giydirmiyorum 😬 Ankara’da yaşamamıza rağmen 2-3 aylıkkenkende bu aylarda sadece askılı zıbın giydiriyordum çorap ve atlet fazla bence zaten nasıl alışırsa öyle gider
Sevgiguveen Gulra valla sadece kulotşa duruyor bazen yaz bebesiydı 2 aylıkken bezle durdugu oldu gunde 3 kez suya tutuyordum ama klıma var alışsın dedim actım agustos socaklarında o zaöanda ıncecık tulumlardan gıydırdım . Ayaksız
Leylaa_ Gulra 1 yaşında askılı zıbın sadece ev 33 derece Yazın olduğu icin o zaman sadece askılı veya kısa kollu zıbın giydiriyordum başka bi şey olmuyordu