Bendiyebiri merhaba doktorlar eğer ek mama verilirse muhakkak su verin diyen de var vermeyen de var yani biliyorsunuz doktorlar da ayrılıyor birbirinden ama genel ifade altı ay verilmemesi ben 4 ay olcaz 7 günümüz kaldı şimdiye kadar hep tadımlık bir şey verdi benimkiler ben cesaret edemezdim ama bir sıkıntı oluşmadı hatta ilerde yemesi rahat olur diyorlar olabildiğince zorlamıyorum ne emmesi konusunda ne yemek ama biz yemek yerken ağzını oynatıyor her gelişim bireysel hani benimki istiyor sadece oturamadigi için reflü,gaz ya da yutamama sorunları için tadımlık yetiyor yoksa versem yer gibi hareket ediyor tabi ilerde nasıl olacak bilemiyorum