Kbraesmags Benim kızım 4 aylık yeni mama içmeye basladı zar zor içiriyorum aptamil içiyo bebelac aldık içmedi sma seviyo aptamili bitsin sma alcam canım benim kızım 2 aydır kilo almıyo mama veriyorum zorla beni emiyo 75 ml anca içiyo
Kbraesmags asbek gönlü olursa emiyo ama sütüm yaramıyo artık kilo almıyo malesef canım 4 5 saate bi 10 dk emiyo
yaseminkarakurt Canım bi dene ne kadar içeceğini ona göre ayarlarsın. Çocuk büyüdükçe mideside büyüyor daha fazla istemesi normal ben aptamil veriyorum 4 aylıkken 150 içerdi ama sık sık almazdı mesela
Gmzcgn @yaseminkarakurt#193274 aynen canım dediğin gibi yapmak lazım huysuzluğuna mi yapıyo diye sizlerin bebeklerinin beslenmelerini merak ettim
tczehra 4 aylıkken benim oğlan 150 cc aptamilden içiyordu benim yiğende bebelac içiyor oda bu kadar içiyor bence siz az veriyorsunuz