Merhaba kızlar bişey sormak istiyorum adetim 7 gün sürüyor normalde 7. Gün gecesi banyo yaptım temizlendim 8. Gün az az kahverengi leke vuruyor. Bu adetten sayılır mı cinsel ilişkiye girilir mi yoksa tekrar abdest almalı mıyım? Veya tamamen kesilmesini mi beklemeliyim?