Ek gıda tadımlara başladık ama yok kaşığa ağzını açmıyor tattıramıyorum ki . 3 gün kuralında o yiyeceği 3 gün yemesi lzım ama 1 çay kaşığı bile ağzına gitmiyor. Bugün 5. Gün . Ne zaman alışır. Tadını sevmedi diyeceğim önce bir yemesi lazım sevmemesi için. Meyve de versem almaz böyle. Siz nasıl alıştırdınız böyle olup sonra düzelen var mı