ikierkekannesiii Kızlar 2. Doğumum kilo hiç alamıyorum çok zayıfım nasıl kilo alabilirim yardım edin ( millet zayıflar bende kilo almak istiyorum 🤣)
Mavikelebek54 ikierkekannesiii ay bende hiç kilo alamıyorum burda bekliyim önerileri 😄 gerçekten zayıflığın da bı sınırı var ve insan rahatsız oluyor ben 48 kiloyum 3 ay önce sezeryanla doğum yaptım ama yok anında gitti kilolar vücut kabul etmiyor galiba 🙄😄
ikierkekannesiii Mavikelebek54 bende 45 kiloyum ya hiç mi bir insan almaz kilo ya tiroid bezlerle alakalı olabilir diyorlar ama adet olamama kilo alamamak kadın doğum doktoru demişti
Mavikelebek54 ikierkekannesiii bende metabolizmadandir diyorum ya ne bileyim biz 3 kardeşiz abilerim var onlar da dal gibi zayıf alamiyolar 🤣 kadına biraz da olsa kilo yakışıyor gerçekten bı 55 olmak isterim yani cicibebe falan da yedim baya aldiriyo diye hiç etki etmedi 🤣