Kızlar merhaba kuzenim aile destek programına basvurmustu 2 ay önce aldı parasını 2 ayda bir yatıcak demişler temmuz 27.de de hesabınıza kesintisiz 0 tl yatmıştır yaziomus bugün gitmiş ptt ye sistemleri arızalı olduğu için bilgi verememiş kimse neden 0 tl yazar kestiler mi acaba bilgisi olan varmi