Bebeğim 9,5 aylık. Şu an acil bir işim çıktı ve yemek almadım yanıma hazırlıksızım. Bir restorandan çorba içirmeyi düşünüyorum. Ama tuz meselesi kafama takılıyor 1 yaşa kadar sıfır tuz ya başımıza iş açmak istemiyorum. Başka önerisi olan var mı ya da ben içiriyorum tuzlu diyen?