BEB14 komşum akasya avm içindeki bir güzellik merkezinde yaptırmıştı memnun kaldı. Sanırım kalıcılığı 6 ay ve rötuş yapılıyor 2 seans. Bende yaptırmayı çok istiyorum. Kocaelide yaşıyorum burda bir estetik cerrahi ile görüştüm benim gözaltım çökük ve mor artık bebekten sonra inceledi. Morluklar bir nebze ama çöküklüğe iyi geliyormuş bu işlem amaç oymuş.