Hanımlar belirtiler başlayalı tam 1 hafta oldu ama hala boğaz ağrısı, halsizlik devam ediyor. Testi biraz daha geç verdiğim için karantinamın bitmesine 4 gün var. Ne içsem iyi gelir? Doktorunuz ne tavsiye etti. Oğlumda arada hapşırık öksürük oluyor ama onun dışında bir şey yok. Onun ateşlenmesi ile başladı sürecimiz ama çok şükür şimdi iyi. Sadece çok sıkılıyor ve ben de halsizim evde durmak istemiyor. Onun savaşını veriyoruz. Neler yaptınız? Nasıl daha iyi hissettiniz kendinizi? Kaç günde toparlandınız?