Sevdaaaaa Yarin 5 aylik olucaz , 2 haftadir uykulardan sıçrayarak uyanıyor bir gun uyuyorsa bir gun uyumuyor ,gecti saniyorum simdi de gunduzleri yarim saat uyuyor aglayarak sıçrayarak uyanıyor ne zaman bitecek cok yorucu bir surec
endoplazmikretikulumiste Sevdaaaaa 1 ay filan sürüyor bizimki gece 5 dk da bir kalkardı 1 yaş atağıda aynı böyle olacak ve 75. Hafta atağıda
Sevdaaaaa iremnr gecen hafta doktora goturdum dis cikarmiyor dedi bazen ben de dis saniyorum , nasil olcak bilmiyorum
Almila44 Bizim 2 aylıkken başladı korkarak ağlayarak uyanıyor sürekli gündüzleri öyle bi anda ağlıyor bağırarak ne yApacağım bilmiyorum 4+2 günlük olduk bide artık nefes alışımızda bile korkuyor çocuk ne yapacağım bilmiyorum
yagizinannesiiiiiiiiii Sevdaaaaa uzun zaman oldu oğlum cok zor bi çocuk zaten ama bu atak dedikleri 4. Ay sanırım yada dis mi bilmiyorum sürekli ağzında elleri sinirleniyor gözüken bisey yok erken daha ama.