3gündür kızım ishal vardı ne yerse kusuyordu 2gün hemen hastaneye götürüldüm doktor kan ve idar aldı bişy çıkmadı jan sonucu idar kabul olmadı tekrar istedi ama vakit geç olunca biz vermedik düşündün neyin sebep olduguna hafta sonu su doldurmuşdum çeşmeden o su dan içiyorduk hepimiz eşim ve bende bişy yok ama kızım vardı hafif ateş kusma ishal aynı rota virüs gbi belirti vardı bol yogurt ve suyu kaynatıp soğuttum akşam bir şey kalmadı dikkat edin 2 7aylık kızım