Ezgiogrtmn Kızlar Merhaba bebisim yarın 8 aylık olacak. Meningokok aşilari 4 doz mu? Ortalama her doz için 2022 için ne kadar ödediniz ?
Deletedmom_21 Ezgiogrtmn oyle aso mi varmis benim bildiğim Bexora ve nimenrix var bizim doktorumuz Bexora icin=7,10,20 aylikken Nimenrix icinde 13 aylikken vurdurmamizi istedi 2doz vurulduk 7 aylikken vurulduğunda 700 tl idi 10 aylikken vuruldugunda 950 almistik
Senem1234 Ezgiogrtmn bunarada aşımın dozlarını bebeğinizin aylarına göre doktorunuz belirliyor. Bizim 3 bexsora , 3 nimenrix olacak şekilde 3,5,13 aylarda vurunuldu.
Ezgiogrtmn Senem1234 inanamıyorum bu nasıl fiyatlar 😱 durumu olmayan ne yapacak onların çocuğu çocuk değil mi
Senem1234 Ezgiogrtmn bende aynı tepkiyi verdim. Şaka gibi resmen 1000 lira ne demek. Biz gecen sene başladık 3. Ayımda vurundu kızım ozaman 580 di. Aynı tepkiyi ozmaanda verdim. Allaha şükür durumumuz var yaptırabiliyoruz ama durumu olmayanlar ? Maalesef herşey okadar zamlandıki , alım güçleri okadar düştüki kendi ülkemizde mülteci gibiyiz.
Ezgiogrtmn Senem1234 şimdi hastaneyi aradım ucret bilgisi almak için ama bilgi vermediler. Suriyeliler yüzünden yaptiricam bu aşiyi. Çok haklısınız ne diyim üzülmekten başka bisey gelmiyor elden
Senem1234 Ezgiogrtmn bizim doktorumuzda aynısını demişti. Artık okadar cok karma halk varki ( suriye , afgan vb. ) ne kadar erken vurunulursa okadar iyi diye.
Ezgiogrtmn Leylasiva Ben Van’da görev yapıyorum oradaki doktorumuz 9. Ayda baslariz demişti. Şimdi annemlerin yanına İstanbula tatile geldim burdaki doktorumuz 7. Ayda başlanır dedi. Bir hafta önce sunnet ettirdiğim için bu aşı 8. Aya sarkmak zorunda kaldı. Sizin doktorunuz ayını dozunu nasıl ayarlar görüşmeniz gerekiyor
Ezgiogrtmn Deletedmom_21 O zaman ortalama bende bu fiyatı vericem. Devlet neden karşılamıyor sorularını beynimden silip yarın götüreyim cocugumu. Teşekkür ederim
Deletedmom_21 Ezgiogrtmn biran once yaptırın ki yoksa fiyatlar gunden gune artiyir.Devlete anlam veremiyorum malesef denilecek o kadar çok sey var ki…