Merhaba. Bebeğim 11 aylık. Bu ay iki kez ateşli hastalık geçirdi. İkisinde de antibiyotik iğne kullandık. Son iğneyi 3 gün önce kullandık. Ama bebeğimin kakası yaklaşık 1 haftadır siyaha yakın bı renkte. Önce yeşildi sonra siyaha yakın çok koyu bı renk olmaya başladı. Doktorumuz eğer tekrar yeşil olursa kaka tahlili istedi. Böyle bi renkte kakayla karşılaşan annemiz var mı acaba?