Selam güzel anneler.
Oğlum 4. Ayına girmek üzere atak haftasındayız hepimizin bildiği meme reddini yaşıyoruz asla emmek istemiyor mama takviyesi yapıyorum + sütümü sağıp veriyorum maalesef.. sütüm emmedigi için epey bir azaldi ne önerirsiniz ne yapmalıyım?