Yorgunmom_ evet canım süt ve süt ürünleri yemenle ilgili emzirdiğini için ona geçiyo ben 4 ay yemedim şimdi oğlum 6 aylık yavaş yavaş yemeye başladım sende de kesin vardır demiyorum ama doktora gözükmende fayda var mesela bana krem verdi cildi çok kuru dedi atopik ciltlere özel krem ayrı verdi sırtı için ayrı vücudu için ayrı kullanıyorum yani buradaki her söylenene bakma isilik derler egzama derler alerji derler gidipte eczaneden şu kremi alayım bunu süreyim ona iyi geldi bana da iyi gelir sakın deme. İlla özele gitmene gerek yok devlette de çocuk doktorları var git polikinliğe böyle oldu de geçmiyo de sıra alamıyorsan da acile git onlar sana ne yapman gerektiğini söylerler ama sakın buradakiler uyup kafana göre kremmiş ilaçmış alma