Buraya çok post açtım sütüm az felan diye neyse geçen hafta 4 günlüğüne memlekete gittik(ilçede oturuyoruz) orda dışarı çıktık evde çok durmadığımdan normalde kullandığım çayları felan içemedim suyu da az içtim sütüm olmuyordu sonra eve geldik sanki kesildi gibi hiç sızlamıyor sür inerken sızlardı şuan hiç yok dolmuyor hiç sol tarafımda azdı zate şuan sol da damla bile Yok sağda biraz var ama doymuyor zAten ne yapıcam ben nasıl geri gelecek niye böyle geldiğimden beri gayret ediyorum sürekli birşeyler yiyip içiyorum ama Yok eski haline döner mi çok üzülüyorum çocuğum için 3.gün bitecek bi an önce toparlaması lazım bide alerjimiz varmış yavrum ağlıyor bide üstüne böyle sütüm azaldı 😕