Ee011
Hatırladım sizi diğer postanıza da yazmıştım. Doktorunuzun verdiği ilacı kullanmadığınızı söylemiştiniz. Ama bu ilaçları kullanmanız gerek, şimdi diyelim ki bisküvili şeyleri yedi çocuğunuzun vitaminsizliği ve kansızlığı varsa bisküvi ile sadece kilo almış ama yine vitaminsizlik ve kansızlık durumu devam edecek. İlk önce siz mutlaka doktorunuzun önerdiği ilaçları kullanın ve bu ilaçları 2-3 ay düzenli kullanmanız gerek. Belki bisküviyi bir şekilde yer ama dediğim gibi çocuğunuzun değerleri ilaç kullanmadan yükselmez. Bu da sizin için kalıcı çözüm olmaz Belli bir zaman sonra tekrar zayıflamaya başlar doğum kilosunu bilmiyorum ama standartlara göre ortalama 9 10 kilo olsa yeterli olur. Zaten bağışıklığını güçlendirmek için önce doktorunuzun önerdiği ilaçları kullanmanız gerek. Çünkü bağışıklık toparlama kilo ile olmuyor. 🙂