Leylaa_ Artık yaz kış ince altı dokuma halı kullananlar baya var ben normal kalın hali kullanıyorum . Diğerinin altı dökülür diye ama dokumalar öyle olmuyormus . Kullanıp memnun kalan var mı Kış için ince olmuyor mu ??
Laden Leylaa_ yıllardır makinede yıkanan halılardan kullanıyorum salonda ve mutfakta. Çok kullanışlı oluyor. Dijital baskılı olanlardan almayın ama🌺
serebro Leylaa_ 4 yıldır yatak odası antre ve mutfak yolluklarim ince yikananilirlerden hicbirsey olmadi kullanıyorum
Laden Leylaa_ hayır ama çok pislik topluyor üzeri. Kullanamıyorum o yüzden. Günde 5-6 kez süpürmem gerekiyor kullanırsam🥲
serebro Leylaa_ hayır memnunum ben çok da pratik geliyor makinada yıkanıp balkonda biraz yellenince kuruyorlar hemen
1234___ Sanırım bu halılardan bahsediyorsunuz 3 yıldır kullanıyorum aşırı memnunum haftada bi defa makineye atıyor öyle dökülme falan olmdı