Cnskplnozk Ben çok kullandım 🤦🏼♀️ Hapı bıraktıktan 2 gün içerisinde hastalanıyorsun. Ben bi zararını görmedim. Duzenim aynen devam etti haptan sonra. Hatta hamile kalmadan önce doktora gitmiştim acaba kısırlık yaptı mı ya da yumurta tembelliği falan ama doktor hiç biseyin yok demişti sonrada hamile kaldım zaten 😊 Ama bekarken çok kullanmıştım yaz aylarında