OptimusPrime biliyor musunuz neredeyse aynısını yaşadık. Bebeğim 9 aylık, hem o hem ben olduk hiç dermanım yoktu. Bana Allah’tan 3gun sonra geçti. Doktor idrar tahlili istemişti, bebeğin organinda torba takılı , bez ağır sırılsıklam ama idrar çıkışı hiç yok. Eğer idrar tahlili istenmeseydi ben o sıvıları idrar sanardim.3gun aradım hocam idrar yapmiyor, serum takılsın diye. Siz bilirsiniz getirin olur takariz dedi. Yigenime çıktıktan sonra aynı hastanede doktor değiştik, ağzına baktı kurumuş ama çok değil , 1lt su içir dedi.yatis zor olur eve gidin dedi. 😂😂 Ertesi gün bebeğim çok kötü oldu gotrdum yatiralm dedi ama ben başka hastaneye yatirdm. Ne yani 4 5 gün sürekli aramasaydim, anlamasaydim bebeğime ne olacaktı acaba Allah korusun. Bıngıldak çökmesi karın burusmadi nedir. O bayana aradığımda diyordum hiç idrar yok diye, idrar önemli ama böbrek fonksiyonları normal dedi. ( Hastalanmaya yeni başlamış sadece 2kez kusmustu 1gaita yapmıştı, o değere bakarak konuştu hep) acaba idrar yolu enfeksiyonu mu ki, bebeğe sonda takalım dedi. Üroloji ye gotrdum idrar yok takmayın boşa dedi. Çok sinirliyim gerçekten doktor demek istemiyorum o bayana. Neden rota testi istemediniz dediğimde özel bir test olduğu için istemedim dedi. Benim paramı düşünmüş 🙄