Eylulllllll Avent ultra air aldım 4 adet 6-18 ay . 6 ay 8 günlüğüz , küçük olan avent ultra airlerı seviyor hala . Büyük olan mide bulandırıyor gibi görüyorum . Sizler ne zaman geçtiniz ? Geç geçiş olumsuzluk yaratır mı ? 🍀🍀🍀
123456789pp Eylulllllll meme ucu bebek büyüdükçe büyümediğine göre ben mantıklı bulmuyorum pek beden büyütmeyi. 11 aylık hala avent bir numara kullanıyoruz iki numara bence çok büyük benim meme ucu sa küçük yadırgar diye değiştirmedim ben
serebro Eylulllllll hiçbir zaman 2noya geçemedik 😅 sadece uykuya geçişte istiyordu aldım ama ogurdu istemedi şimdi de emzik olayı kalmadı
katatonia Eylulllllll 8.aya kadar oğlum kabul etmedi, galiba biraz büyük geldi. Arada alır mı diye deniyodum, birden 8.ayda kabul etti 🤷🏻♀️
Eftelya-29 Valla geçen emzigi kaynatırken yaktım 0-6 ay olanı yani diğeri kaynanam gildeydi ancak akşam elime gecebilirdi 6-18 i verdim akşama kadar zevkle emdi 4 aylık bu arada :)
Zlm Eylulllllll evet sürekli geri çıkardı emziği ben sık sık verdim o çıkardı uyuduktan sonra verdim öyle öyle birkaç günde alıştı
Eylulllllll 123456789pp Temkinli yaklaşımınız faydalı olmuş sizin için . 🌸hekiminiz ayrıca bir Bilgi iletti mi size bu konuda ?
beysenyil Eylulllllll oğlum bir yaşında be hala avent 1 numara kullanıyoruz. Değiştirmedik, ben küçük gelirse boşlar kendi kendine diye düşündüğüm için büyük almadım 🙂
Uraz2021 beysenyil benim de oğlum istemiyor geçen aldım 12 18 ay adla almadı emziği yırtıldı mecbur kaldım tekrar 1 numaraya döndüm
Betibethyy Eylulllllll ben ilk 6 ay avent kullandım sonra Bibs ve Frigg aldım slikon, kauçuk. Hepsine alıştı 😬 Avent’e göre daha büyük onlar ona rağmen 6 ay dolduktan sonra sıkıntı yaşamadım
beysenyil Uraz2021 bizimki de ağzına küçük geliyor sanırım bazen eliyle destekleyerek emziği emiyor 😂