Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 ay 28 günlük boğaz enfeksiyonu olmuş 3 gündür ateşi 37-38 lerde geziyor beslenmeyi reddediyor.Bugun doktor Nutricia İnfatrini mama verdi denememiz için ama kullanan var mı bu mamadan? Ve baska nasıl besleyebilirim memeyi cok az, mamayı hiç yemiyor ne yapmam lazım bilgisi olan canım anneler nasıl aşıcaz bu durumu?