Merhabalar. Avukat annelere bir sorum olacak. Bankaya borç var ödeme durumu mümkün olmadığı için borç avukatlık olmuş durumda. Tek geçim kaynağı emekli maaşı olan birinin maaşına Bloke koymalari yasal olarak suç değil mi? Bu blokeyi nasil kaldırmamız gerekiyor? Bilgisi olan avukat anneler lütfen yardımcı olur musunuz? Borç ölen kişiden kaldı eşi hayatta şuan onun emekli maaşına konuldu bloke.