Merhabalar, göğsümde top gibi bir kitle oluşunca doktora geldim. Apse olmuş kesik atmak ve diren koymak gerek dedi doktor. İşlem sırasında da beklediğimden daha geniş açmak zorunda kaldım malesef dedi. Şu an yara direnle açık. 3 gün de açık kalacak. Şimdilik emzirme dedi. Sonrasında emzirebilecek miyim diye çok endişeliyim? Bu durumu yaşayan anneler nasıl bir süreç yaşadınız paylaşırsanız minnettar olurum.