Kızlar işin içinden çıkamadım bana bir yol gosterin .durum şöyle ki yatak odasında kademeli sallanan besik var ( eltiim vermsti onun oğlu hiç uyumamış onda vs) şimdi bebeğim onda uyuyor ama uyandığında hemen sarkıyor kademeyi yukarı kaldırsam uyuduğunda bu sefer ara ara uyanıp emzirdigimde içinden çocuğu almak zor oluyor. Uzun boylu değilim çünkü.
Ayrıca yeni taşıdığımız bu ev çok sıcak ve üst kat öğleden sonra yere yatak yapip uyutmaya çalsyrm çocuğu ama bu da saglikli gelmiyor.bu arada oyun park yatağı var ama şu an içinde toplarıyla oyun oynadığı icn yatak almadım.
Şımdı ben ne yapayım? Park yatağının içine yatak alsam yatırabilir miyim üst kademe tehlikleri aşağıya nasıl yatrcam?
Ya da montesorri tarzı yatak mi alsak
Ya da en ucuzu şişme yatak alıp oda oda gezdireyin mi?
Kafam çorba oldu iyice bu arada kiraciyiz ve bebeğim 1 yaşında. Uzun olmuş ama size güveniyorum kizlar🥰😘