Busraselberen Arkadaşlar bebeğim tam bu gün 10 aylık oldu son 1 haftadır geceleri çok uyanıyor kırkı çıktığından beri geceleri hiç uyanmazdı gündüz uykuları da normaldir ancak diş vs değil de öylece bi uyku gerilemesi yaşıyoruz sizin de böyle sorununuz var mı
MotherOfAlmila Busraselberen Sabah 6 ya kadar deliksiz uyuyan bebegimde ben de yasamistim 10. ayda. Ilk dis selam vermisti. :)
Efeninanasi Bende 9. Aydayım aynı sorunu yaşıyorum etini kopartıyormuşum gibi ağlıyor anlamıyorum gündüzleride bu sefer çok uyuyor uzun süre uyuyor dengem şaştı araştırdım 9. Veya 10. Ayda yaşanıyormuş geçiciymiş beklıyorum😢
Busraselberen Efeninanasi çok şaşırıyorum bizde öyleyiz durduramıyorum tekrar uyutamıyorum sabah 6lara kadar ayaktayız gündüz de az uyuyor
Busraselberen MotherOfAlmila bizim iki dişimiz birden 8. Ay biterken çıktı şu an diş belirtisi yok atak haftasındayız sadece bilemedim ya diş gibi değil ama acaba dedim
MotherOfAlmila Busraselberen Dediginiz gibi atak da olabilir. Dis de olabilir eger baska bir sorun yok ise.