Oğluma vicconun ilk adım ayakkabısını sipariş edeceğim oğlum 11 ay 11 günlük. Oğlumun boyu uzun ortalamanın 2 cm üstünde ayak ölçüsünü alamadım. 21 numara sipariş etsem çok büyük gelmez dimi sizce kaç cm olur ? Tam olmasına gerek yok heniz desteksiz yürüyemiyor. İki ay sonra da tam olsa olur. Sizce 21 mi alayım