Mavisiim Merhaba kızlar, bebeğim 3. ayına girmek üzere. Aktif olarak emziriyorum. Saçlarıma bakım yaptırmam gerek, ombre yaptırmak istiyorum ancak tereddüt ediyorum. Bu konuda fikirleriniz neler?
SunnyG Bwn bebeğim 15 günlükken boyattım ama dipleri boyatmadım. Ombrede de sıkıntı olacağını sanmıyorum.