Melikeeeecansuu 15 aylık bebegım var pıpetlı ıcmeye alısması için suluk arıyorum. Alıpta bebegı hemen alısan varmı pipetlı ıcmeye lınk atabılırmısınız.
Derya-Anne Melikeeeecansuu ben genellikle bebedor ve wee baby tercih ediyorum kızımda oğlumda içiyorlar çok şükür
lalbg Melikeeeecansuu bebedorun akıtmaz suluğunu kullanıyorum başından beri. Hemen alıştı kızım ve akıtmıyo olması büyük rahatlık😊
Deletedmom27337 Melikeeeecansuu wee nin aldım memnunum. Ama alıştırmak için ilk normal pipete su çekip ağzına su bıraktım. 3-4 yapınca içine çekmeye alıştı. Youtube da videoları var bakabilirsiniz
Derya-Anne Melikeeeecansuu https://resimyukle.io/r/zQYv6MS2Ss kızıma bundan kullanıyorum canım oğlumunda bunun bi değişiği
Melikeeeecansuu MotherOfAlmila e bebege baktımda yorumları ıyı degıl akıtma koku yapıyor felan yazmıslar
MotherOfAlmila Melikeeeecansuu Benim kullandigim hic damlatmiyor. Digerlerini bilemem. Hatta oldukca basit bir model diyebilirim.
Azraadaa Melikeeeecansuu link eklemeyi bilmiyorum canim ekran görüntüsü aldım onu ekledim. Ben bunu kullanıyorum.2 yıldır tabi ben aldığımda fiyati bu kadar değildi suan bi şok oldum ama aşırı sağlam oglum kaç kez düşürdü Allah bilir hicbisey olmadi.
Derya-Anne Melikeeeecansuu kızım biraz zorlanmıştı korktu falan ilk başlarda ama oğlum maşallah çabuk alıştı canım hatta ilk ablasının suluğundan çekti 1-2 kere sonra normal biberondan içmeyi bıraktı suluğa döndü şu anda suluktan içiyo 1 aydır falan belkide fazla olmuştur bugün 1 yaşına girdi oğlum
YeniAnneIstanbul Melikeeeecansuu munchkin agirlikli pipetli bardagi cok guzel ve hizli alistiriyor 6-7 aylikken kullanmaya baslamistim