merhaba arkadaslar. dogumdan sonra saclarim felaket sekilde dokuldugu icin artik doktora gitmek zorunda kaldim. persembe randevum var. git gel toplamda 4 saat falan surecek en iyi ihtimalle. o yuzden bebegimi anneme birakcam. onu da gotureyim desem otobuslerde perisan olur diye korkuyorum. evde en azindan emzirip cikinca biraz da uyusa oyle vakit gecer. yalniz bebegim 4,5 aylik ve hic biberon kullanmadik. bi kere denemek istiyorum. sütü sagip hemen mi vercem? sagdiktan sonra 3 saat disarda kaliyodu galiba. ben yokken de annem nasil verecek bunlari bana anlatir misiniz? 😢 bi de biberondan sonra meme reddi olur mu hemen 😢