Beraninannesii Senemkscu 17.1di özel hastane yatış dedi üniversite hastanesine götürdüm gerek görmedi
Mehha Senemkscu 15 üstü riskli kabul ediliyor. 3 gün yoğun bakımda, 2 gün özel odada tedavi görmüştü kızım yeni doğduğunda.
Aylin_07 Senemkscu benim oğlumun da 8.5 çıkmıştı dr sürekli emzir çabuk geçer demisti öyle yaptım mutlaka 2 saatte bir emzir kendi kendine geçti zaten anlıyorsun geçtiğini