Selam güzel anneler. Kızım 16 aylık bugün sabahtan beri ne yediyse çıkardı. Kahvalti yaptırdım kustu az önce çorba icirdim onunda tamamını yine çıkardı. Başına böyle birsey gelen var mı acaba??? Bilenler yazarsa çok sevinirim. Doktor için babasının gelmesini bekliyorum.