Kızlar kızım iki üç gündür öksürüyor burnu boğazı dolu gibi sanki balgam var da atamıyor . Burnunu fizyolojik serum ile günde iki defa temizliyorum baya akıntı oluyor ama tamamen geçmiyor. Ne yapabilirim acaba? Ateşi de yok. Doktora iki gün sonra gideceğiz. Siz neler yaptiniz öksürüğe karşı