Canım evet doymuyor ola bilir benim kizimda yeni doğdu bi kac gune 2 ayliq olucak emziryodum hemde hastanede verilen ek qidani veriyodum bitince kesdim vermedim aglamaya basladı uyumuyordu sonra doktoruma danişdim yeniden ek qida veriyorum duzeldi ama şimdide gaz problemj var ilaç veriyorum yinede biraz iyi geliyor gazi oluncada uyumuyor çocuklar gazini cikarmasina yardimici oluyorum masaj ediyorum cikinca mişil mişil uyuyor