Merhabalar. Bebeğimin yüzleri sıcaktan isilik oluyordu bazen, son üç gündür aşırı sıcak evlerin içi, Malatyadayiz. Şimdi tek koluda olmuş ama isilik mi egzama mi çözemedim, pul pul oluyor sert kolları kırmızı. Zaten yanaklarida isilik geçse bile hep sert. Bebek yağı fayda etmiyor hatta yüzünü daha kötü yaptı. İyi gelecek zararsız nemlendirici tavsiyeniz var mı? Mustela, Sebamed iyi deniyor