Damlanurclkada Bebeğim 4 aylık ayaklarını yere basamiyor dik edemiyo arkasına yastık koyup oturtuyorum acaba daha erken ml basmamasi yoksa bi sorun mu var kafasını tutabiliyo
Nur_akpnr Damlanurclkada oooo canım benim oğlum 7 aylık daha yeni yeni basıyor destek alarak basıyor hala kendi başına oturamıyorum mesela desteksiz senin bebeğin için daha çok erken yani ben de çok kafaya takıyorum senin gibi 7 aylık oldu niye tek başına basamıyor ya da niye tek başına desteksiz oturamıyor diye ama her bebeğin gelişimi farklıymış
Elifinci17 Damlanurclkada yere basması için erken ama oturtabilirsin artık destekli şekilde. İlk zamanlar yani 4. Ayda uzun oturtma 15 dk yarım saat falan günde toplam. 5. Aydan sonra da süresiz destekli oturtabilirsin.
Damlanurclkada Saafie ya ne bilm kaynanalari bilirsiniz benim kızımın kızı 2 aylıkken ayakalrini bastı dedi ben korktum acaba benim çocuğumda bişi mi var diye o yüzden korku bastı 😄
Damlanurclkada Deletedmom83610 ya ne bilm herkes diyo basmiyo benimki su kadarjen basiyodu felsn diye o yüzden
Aysununannesi00 Damlanurclkada güzelim dha çok küçük ve erken basması için de destekli oturması için de kimseyi takma bebeğin işini bilir