Arkadaslar selam,1 aylik kizim var gaz çıkarıyor ama arada ciglik cigliga bacaklarini kasarak agliyor sanirim kolik ageisi basladi.Hastane dogumda sam simplex damla vermişti onu sadece sanci oldugunda mi kullaniyorsunuz yoksa her gun kullansam zarari olur mu?Birde bu sancilar icin öneriniz var mi?