arzu58 Merhaba , Bebeğim 29 günlük kız ve çok gazı var. Sancı gelince kızarıyor , ayaklarını karnına doğru çekiyor . Zinco verdi doktor . Başka ne yapabilirim? Ara ara sıcak suda kimyon yapıp kendim içiyorum .
neseozkan arzu58 sap simplex kullanabilirsin canımnurse harveyşe beraber eğer kolik değilse faydasını görürsün benim bebeğim kolik ne kullandıysam işe yaramadı bütün damlaları zeytinyağı rezene kimyon her şey denedim geçmiyo malesef
Deletedmom019 arzu58 sabsimplex ve biagai alın eczaneden gaz damlaları. Bitkisel bunlar biz kullanıyoruz. Bide aktardan acı elma yagı aldık biz bu gaz krizleri anında bi kac damla topuklarına ve karnına sürün masaj gibi ve giydirin sonra rahatlıycsk uyur🤷🏻♀️🙏🏻 Gecmiş olsun
Evremmerve Of offf aynı dert bizdede var😭 gece uykulari bozulmaya başladı artk aguline diye gaz ilacı varmış çok iyi diye araştırdım onu deniyecegim
nightingaleyan Biogai +karnına bebek yağı ile masaj bi de kucağına alıp kollarının üzerine ters yatırınca da çok güzel gaz çıkarıyorlar
Yakub_eren Demin başka bi gönderi de soğan suyundan bahsetmişler bi bakın isterseniz gaz gönderilerine:)
cepoykusu35 Evremmerve bilmiyorum benim bebegim kolik hiç işe yaramadı bizde maalesef:( boşuna almışız çöp oldu 1 ay sonra
Gizemt Biogaıa çok memnunum. Ne kızarması ne de ayaklarını karnına çekmesi kaldı. Kendi kendine gazını çıkarıyor tuvaletini yapabiliyor hiç zorlanmadan
Hs20 Ben gunluk 2 bardak kayisi suyu iciyorum canim sukur ondn midir bilmiyorum zorlansada aylararini.hafif karnina dogru msaj yaptim mi cikiyor elhamdulillah ama karpuz ve ozellikle seftali incir yememye calis onlar gaz yapmanin 1 numarali urunleriymis Allah yardimcin olsun