neslicanben Minkpndam evdeysem eğer 3 ama dışarıdaysam 2 öğün bile verdiğim oluyor. O yazılana göre o zaman bu bebekler hiç anne sütü,mama kullanmadın otursunlar bizler gibi yesinler 😬
Zeytinnn-gozzz1 Minkpndam 6 ara öğün E yok artık. Biz öyle mi besleniyorum ki.. Benim ki 14 aylık bazen 2 ana 1ara, bazen 3 ana 1 ara besleniyor. Böyle yani el kadar bebekten de sürekli beslenmesini bekleyemeyiz!
Kumsalve_annesi16 Minkpndam kabızlık sorunumuz olduğu için ek gıdaya fazla yuklenemiyorum sabah 8 aylık
artcigelin Minkpndam benim bebeğim 9+9aylik sadece beni emiyor çok nadir tadımlik yiyo kabul etmiyor ben napim