Nlvdgn Kızlar üç gün önce ek gıda denemesine başladk ama ben tikandm yardm eder misiniz.patates ve havuç denedk smdi ne yapmam lazm
simsimum Nlvdgn kabakla devam edin sonra hepsini karıştırın ya da kabak havuç havuç pateys şeklinde gidin bir hafta daha sonra mevsim yesilikl3eine geçin
Angel00 Nlvdgn sebzeler in tadımlarını bitir canım öncelikle sonra meyvelere geç . Bulamaç yapmamaya özen göster herseyin tadını tek alsın ilk
Pankek Nlvdgn Şimdi şöyle şu anki mevsim sebze meyvelerinden, domates olmaz alerjik, patlıcan 2 yaşından önce yok, kabak, avokado, biber püresi deneyebilirsin, elma, armut, salatalık, karpuz
KubraBaybars Nlvdgn yoğurtla başladık. Dünde kabak tattırdım. Bugünde 2-3 tatlı kaşığı kabak yedi. 3 gün kuralıyla gidiyoruz bakalım. Yarın da kabak vereceğim. Sonra patates, havuç. Hepsini tek tek tattırdıktan sonra kabak,patates,havuçla sebze çorbası yapıp vericem plan bu şimdilik bakalım 😂
Pirayeada Nlvdgn iyi şükür geçmiş ben şeftaliyi yalatmistim alerjik olduğunu bildiğim halde ama bişey olmamıştı
Gzdturk Kabak , tatlı patates , bal kabağı , meyve olarak elma , kayısı verilebilir muz ilk haftalarda vermedim ben kabızlık yapabilir diye
Zuleyhaaa Kabak, semiz otu, taze fasülye , balkabağı, el yapımı yoğurt verirken 1-2 tatlı kaşığı teyztinyağıyla veriyorum kabız olmasın diye meyve elma armut şeftali karpuz muz
Kplnnn Ben şunları verdim önce şeftali kayısı elma armut muz avokado patates havuç bezelye kabak fasülye bal kabağı kapya biber. Bunlar bitince şimdi yeni yeni pirinç unlu irmikli tariflere geçtim. Yoğurt mayaladım verdim. İçine pekmez attım onu denedim sonra pınar labne verdim. Şimdi sırada kıyma kemik suyu et suyu vs bunları deneyeceğim sonra zeytin ezmesi falan yapacağım böyle gidecek inşallah size de fikir olsun
Nlvdgn KubraBaybars Pankek Pirayeada Kplnnn tesekkr edrm anneler.havuc,patates sevmedi ama yiyecek mecbr😁bugün de kabak yiyck üç gün kurali uyguluyorum 🙂meyve de deneyecgm bakalm nasl olck 🙂
minimommy Ayy ben de az önce doktorumuza yazdım bir de buraya sorayım 😐 Bugün tam 2 hafta oldu katı gıdaya başlayalı. 6 ay 14 günlüğüz. Her gün öğle saatlerinde belirttiğiniz ölçülerde (kaşık miktarını azar azar artırarak) ve 3 gün kuralı ile tadım yapıyoruz fakat bir sorum olacak; ikinci öğüne ne zaman geçmeliyiz? Hâlâ sebze çeşitlerindeyiz, yoğurt ve meyveye sıra gelemedi yani. Yanlış mı yapıyorum acaba…