Esmerim_5 Merhaba ıdrarımda afedersinız yanma be agrı var bıraz da acıklı kan geliyor enfeksiyon olablır mı dıye dusunuyorum doktra gıdecegım basınıza gelen var mı kan olunca tırstım
Gryffindor Esmerim_5 Kesinlikle enfeksiyon. İlk evlendiğim zaman olmuştum. Ağlayarak idrar yapıyordum ve son damlada kan geliyordu. Yüksek enfeksiyon olmuş. Antibiyotikle hemen geçmişti. Bol bol su için ve ev yoğurdunun sulu kısmını yiyin, kefir için.
-annesininprensi- Esmerim_5 orjinal elma sirkesi suyla icip o bolgeyi elma sirkeli su ile temizlemek 2 3 gunde gecirdi benim adet olmamistim o yüzden adet bile oldum
Gryffindor Esmerim_5 Kadın doğum da olur üroloji de olur. Zaten genelde tek kullanımlık antibiyotik var onu veriyorlar