Bu konuyu 3 ayda bi açar oldum. Cocuklarınız her bulduğu şeyi agzına götürme durumunu ne zaman bıraktı. 17 aylığız. Yıldım gerçekten.
Hayır denedim olmadı
Atmak yok yapmak yok denedim olmadı
Kaale almadım kendi haline bıraktım o da olmadı.
Aktivite hazırlayacagım cogunu hazırlayamıyorum. Hemen agıza atıyor herşeyi. Evde parkta yolda yerdw ne gördüyse hemen elimize ordan agzımıza 🥲