Kızlar ;
Kızım 9aylık dün sabahtan başlayan bi ateşi vardı ilacını verdim sonra tatildeydik yola çıktık akşam ateşi yükseldi arabada durmadı eve tam girdik ağız dolusu kustu kıyafetim bile ıslandı yıkadım ılık su ile yeniden şurup verdim sürekli ateşini ölçüyorum 37,5diyor imkansız ben kendimi ölçüyorum 36cıkıyor temasız olandan var ölçmüyor
Ne yapmalıyım evde düşürebilir miyim çok baygın sürekli huzursuz diş dicem İshal aynı anda ama bilmiyorum