Merhaba anneler benim bebeğim 35 haftalık doğdu bir ay küvezde yattı bir aydan sonra çıkardık kayınvalideme geçtik 2 hafta burda kaldık dün akşam eve geçtik fakat klima almamıştık aldık salı günü kurulacak dün evde akşam 8den gece 2ye kadar uyumadı ağladı eşim geri Kayınvalideme getirdi klima var diye ama gece bende ağladım oğluma bakamıyor muyum ? Yetemiyor muyum ? Diye anneliğimi sorguladım. Neden böyle oldu başınıza gelen var mı ? Yarın evimize geçeceğiz tekrar ve ben çok korkuyorum yine aynısını yapar diye fikir verir misiniz ne tapmam lazım