Aybukemm Çok çok memnunum sesleri 4 mod olarak değişiyor Gece,standart,güçlü ve turbo olarak benim evimdeki halılar çok kalın olmadığı için ben standart modunu kullanıyorum sesi çok az rahatsız etmiyor turbo modda birazcık sesi var oda motorun gücünün sesi ama asla rahatsız edici bir durumda değil kesinlikle öneriyorum aldığımdan beri normal süpürge kullanmıyorum çünkü mobilyamın yüsekliğinden kaynaklı her yere rahatlıkla girebiliyor 🤗🌸