Biliyorum diş çıkarıyor. Ek gıdayı çok severdi ama bana eziyet oldu resmen. Kaşıkları ısırıyor dakikalarca bırakmıyor suluğunu ısırıyor çok su gelince boğuluyor. Kafayı yicem. Sinirden gülüyorum yemek yedirirken oyun sanıyor daha çok ısırıyor😂😂 4 dişi var 5. Ve 6. Patladı. Napcam ben ne zaman gececek bu su bile içiremiyorum korkudan her şeye saldırıyor migrosta kasaları yalıyor yabancıların parmaklarını ısırıyor valla kafayı yicem 7 aylık bu arada


