9,5 aylık kız bebeğim pişik oldu henüz 3-4 cm bir alan ama kıpkırmızı ve ben günlerdir bu kızarıklık ufak başlamıştı o zamandan beri sudocrem, babe pişik kremi, zeytinyağı, çay ağacı yağı merhemi vs sürüyorum hiç biri azaltmadı varsa bu konuda tecrübeniz fikrinizi bekliyorum 🙏